העצמת חווית הלקוח
העצמת חווית הלקוח
מיתוג אפקטיבי פועל על כל החושים, יוצר מערכת יחסים בין הלקוח למותג איך יוצרים חוויה רב חושית ללקוח בנקודת המכירה?
Learn More
מוזיקה בסניפים מגבירה מכירות
האם המוזיקה בסניפי הרשת שלכם מגבירה מכירות, מעצימה את המותג ואת חווית הקניה של הלקוח?
Learn More
עורכים מוזיקה לחנויות
עורכי תכנים מקצועיים
אנחנו מודעים לחשיבות האדירה שיש למוזיקה על המותג ועל המכירות. איך משלבים ניסיון וידע אקלקטי בסגנונות וקהלים שונים עם תשוקה אמתית למוזיקה בכדי לבחור את המוזיקה המתאימה למותג.
Learn More
כל היתרונות בפתרון אחד
פתרון אחד והפלייליסט תמיד מעודכן, תמיד מתאים למותג, מתנגן ללא הפסקה, מנוטור ומאפשר לך להאזין לרשת מכל מקום בזמן אמת.
Learn More

AGASFM

אייץ' אנד או

h-o

מרשתות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994. הרשת מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה כ- 50 חנויות בישראל של רשתות אייץ אנד או (H&O), קרטרס-אושקוש (Carter's-OshKosh) ומאדרהוד מטרניטי (Motherhood Maternity) הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר. אייץ אנד או מיצבה את עצמה כרשת המובילה בקונספט הקמעונאי: "בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים" ומציעה חווית קנייה ברוח זו.

גרייט שייפ

great-shape

גרייט שייפ פועלת מתוך אמונה  שכל אחד יכול ליהנות מכושר גופני. בכדי להתאים את חווית הלקוח למטרת קידום הבריאות הגופנית שלו היה עלינו להתאים את קצביות המוזיקה לשעת הפעילות. חברי מועדון הכושר באים, נהנים ורואים תוצאות.

ביוטי קייר

beautycare

חברת ביוטיקייר הינה רשת קוסמטיקה ישראלית מהיצרן לצרכן, הפעילה מזה כמה עשורים ובעלת פריסת סניפים ארצית. החברה מתמקדת על מתן ערך מוסף ללקוחותיה וחווית קניה מהנה שתתבטא בכל פן מאיכות המוצרים, מחירים שווים לכל נפש ועד חווית הלקוח בסניפים – המוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחווית הלקוח.

ללין

laline

המותג ללין אינו רק סמל לרשת חנויות אלא לחווית לקוח עשירה שפונה לכל החושים

המוזיקה בחנויות נבחרת בקפידה בכדי להוות חלק בעולם זה שכולו פינוק ורוגע ולהעניק לכל לקוח את החופש להתמסר לחוויה רומנטית של הנאה, שמחת חיים, ואהבה.

KEDS

keds

חברת לירם™, היא כיום  אחת החברות המובילות בתחום אופנת הילדים והתינוקות בישראל. המוזיקה בסניפים משקפת שגם מותג אופנה לילדים משקף השראה לייפסטייל שלם, מכף רגל ועד ראש. Keds זה דמיון. Keds זו תשוקה, אותנטיות, אופטימיות ואומץ של דור שלם.

דלתא הלבשה תחתונה

delta_lgo
המותג דלתא שחרט על דגלו חדשנות, איכות ונוחות הפך לאחד המוכרים והאהובים ביותר בישראל. המוזיקה בסניפים משקפת את משימת החברה לגרום ללקוח להרגיש בנוח, בכל מקום ובכל נקודת מפגש – לא רק במוצרים עצמם, אלא גם בחנויות. בכל שיר שאנחנו משמיעים כמו בכל פריט שמיוצר ע"י דלתא, המטרה היא לספק נוחות מקסימלית, אווריריות ותחושת חופש.

ניו פארם

רשת חנויות דראגסטור השנייה בגודלה בישראל, מפעילה כיום 68 סניפים הממוקמים  באזורים מרכזיים. הרשת חרטה על דגלה שירות אדיב לקהל לקוחות רחב המחפש מוצרי בריאות, טיפוח יופי, היגינה ואופנה.

המשביר לצרכן

hamashbir

המשביר לצרכן הינו בית הכלבו הגדול והמוביל בישראל, מונה 39 סניפים שנמצאים בקניונים ובמיקומים מרכזיים בכל רחבי הארץ ומציע מגוון עשיר של מותגים מובילים באיכות בלתי מתפשרת. במשביר לצרכן פתרון המוזיקה מהווה גם פתרון להגברת המכירות מג'ינגלים מותאמים אישית, דרך מבצעים דינאמיים ועד מוזיקה המעודדת את קצב המכירות.

ביג שופ

bigshop

ביג שופ נוסדה במטרה להביא אופנה עכשווית ופופולארית לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים המוזיקה מתאימה לכל קהלי היעד, מבוגרים וצעירים ומדמה את אווירת הקניות ברשתות ענק עולמיות כמו וולמארט.

הגישה לנו להעצמת חווית הלקוח

20411731-Concept-of-creative-business-with-drawing-businessman-Stock-Photo

ב-AGASPLAY אנחנו מאמינים שמיתוג אפקטיבי פועל על כל החושים. לכן אנחנו יוצרים פתרונות להעצמת חווית הלקוח באמצעות טכנולוגיה ושירות.

חזוננו הינו עולם בו חוויות רב חושיות עוטפות את הלקוח בכל מגע שלו עם המותג. המפגש הזה יוצר מערכת יחסים בין הלקוח למותג ומהווה מנוע צמיחה לעסקים.

בכדי להגשים את החזוון אנחנו פועלים בקדחתנות תוך שמירה על ערכי המותג:

חדשנות:  AGASPLAY  מייצרת חומרה משלה המותאמת לצרכי הלקוח הישראלי ומאפשרת את האמינות וההמשכיות העסקית הנדרשת. אנחנו ממשיכים להשיק מוצרים ושירותים חדשים בהתאם לצרכי השוק ופועלים להיות תמיד בחוד החנית.

שירות ממוקד לקוח: שירות מקצוע ואדיב  הוא רק ההתחלה. אחרי הכל, עסקים עושים בין בני אדם ולא בין חברות. אנחנו רואים בלקוח שותף בחברה ומבקשים לשם את הצרכים והאסטרטגיה שלו בלב העשייה.

איכות – קראו לנו עניני טעם אך חשוב לנו לדאוג לאיכות המכשור, איכות השירות ואיכות התוכן המסופק ע"י החברה. זאת  כי אנו מקווים כי כל מערכת יחסים עם לקוח תתחזק  במשך שנים רבות.

השילוב בין מומחי תקשורת, מפתחי מחשוב, אנשי תוכן, אנשי שיווק  ואמנים הינו יחודי ל AGASPLAY ומתבטא בערך  מוסף ללקוח בחיזוק המותג שלו, בהגברת מכירות, בדינאמיות גבוהה ובצמצום עלויות התפעול.