31096475_l

הטכנולוגיה של היום מאפשרת לכל חובבן לערוך פלייליסט סתמי. ב-AGASPLAY אנחנו מודעים לחשיבות האדירה שיש למוזיקה על המותג ועל המכירות. לכן  אנשי תוכן שלנו נבחרו בקפידה והם שואבים את יכולותיהם כאוצרי מוזיקה מניסיון וידע אקלקטי בסגנונות  וקהלים שונים המשולב עם תשוקה אמתית למוזיקה .

היכרות מעמיקה עם עולם השיווק והקמעונאות מאפשרת לאוצרי המוזיקה שלנו לזהות את קהל היעד הנכון ואת המוזיקה שתהיה ערבה לאוזניו. הבחירה נשענת על ניסיון מגוון בתעשיית המוזיקה כעורכים של ערוצי רדיו אינטרנטיים וכאנשי מועדוניי מוזיקה.

כאשר לקוח חדש נכנס לשירות הפגישה הראשונה תערך בין מנהל השיווק של הרשת לעורך התוכן המצוות אליו. השניים ידונו בערכי המפתח של המותג וקהלי היעד אליהם הוא פונה. לאחר שהבין את הדי אן איי השיווקי של הרשת, עורך התוכן יציע קוונים מוזיקליים רלוונטיים וישמיע דוגמאות למנהל השיווק. מעבר למיתוג עצמו יוכל המנהל להתאים מוזיקה לעונות שונות ושעות שונות במהלך היום על פי קהל הלקוחות שלו.

בתקופת הפיילוט הראשוני כבר יוכל המנהל לאסוף פידבק מהשטח ולזקק את המוזיקה לכדי התאמה מושלמת. לאחר מכן יאזין המנהל מהטלפון הפרטי שלו למוזיקה המתנגנת בכל רגע ורגע בסניפים ויוכל לפנות למוקד לבקש שינוי או עדכון של הפלייליסט.

לאורך השנים קיבלו עורכי התוכן בקשות מגוונות להחלפת הפלייליסט ע"פ מועדים, כגון שירי אהבה בטו באב, שירים של אריק איינשטיין ביום האזכרה למותו ושירים עבריים ביום העצמאות ועוד.